Autoryzowany serwis Apple

Jupiter Service ukierunkowany jest na dzielenie się pasją Apple z entuzjastami marki. Jesteśmy tutaj, aby serwisować i naprawiać Twoje produkty Apple, a gdy nadejdzie czas na uaktualnienie, możemy pomóc w uaktualnieniu do nowego produktu. Wszyscy nasi technicy posiadają certyfikaty Apple dla komputerów Mac i iOS, są tutaj aby serwisować Twoje urządzenie niezależnie od tego, czy jest objęte gwarancją Apple, czy też nie. Dzięki usługom, takim jak wymiana ekranu iPhone’a tego samego dnia, wymiana baterii w niecałą godzinę oraz różnorodne usługi udowadniamy, że Twój czas jest dla nas równie cenny, jak dla Ciebie.

Dlaczego warto wybrać autoryzowany serwis JUPITER:

  • Bezpłatne naprawy gwarancyjne lub naprawy wg kosztorysu

  • Autoryzowany serwis zgodnie z programami jakości Apple

  • Certyfikowani i autoryzowani, z wieloletnim doświadczeniem technicy Apple

  • Oryginalne części zamienne Apple są objęte gwarancją producenta

Rozwiązania dla firm

Będąc z autoryzowanym serwisem Apple specjalizujemy się w szybkich i niezawodnych naprawach Apple dla firm. Obejmuje to naprawy objęte gwarancją i poza nią oraz dedykowane plany napraw, w ramach których możemy odebrać, naprawić i odesłać naprawiony sprzęt w ramach uzgodnionych umów SLA. Niezależnie od tego, czy kupiłeś u nas, czy gdzie indziej, czy potrzebujesz naprawy wielu maszyn, naprawimy wszystko, co potrzebujesz. Zyskasz bezpośredni dostęp do akredytowanych techników Apple, z możliwością odbioru i dostaw tego samego dnia, konkurencyjnych cen oraz rozszerzonych i dostosowanych do Twoich potrzeb usług. Oferujemy również własne dwu- i trzyletnie gwarancje na wszystkie komputery Mac i iPady, a także ochronę AppleCare.

Awarie sprzętu są TRUDNE ZARÓWNO dla prywatnych użytkowników jak i firm. JUPITER to niezawodny i sprawny partner w zakresie wszelkiego rodzaju napraw produktów Apple.

Nasze zalety – rozwiązania dla firm

  • Naprawy koordynowane indywidualnie w punkcie serwisowym na al. Rzeczpospolitej 22 w Warszawie lub centralnie w centrum serwisowym

  • Specjalne warunki i rabaty

  • Zbieranie i przekazywanie informacji referencyjnych we wszystkich dokumentach

  • Priorytetyzacja napraw

  • Regularne raporty

  • Faktury zbiorowe

  • Indywidualne warunki płatności

  • Stała osoba kontaktowa