Autoryzowany serwis Apple

Realizujemy naprawy na gwarancji Apple dzięki autoryzacji serwisowej. Wspieramy również klientów w konfiguracji sprzętu i dobieramy akcesoria.

Naprawa wysyłkowa
Umów wizytę
Sprawdź cennik

Skorzystaj z możliwości naprawy wysyłkowej lub odwiedź jedną z naszych lokalizacji.

Twój partner Apple jest zawsze gotów do pomocy.

autoryzowane-naprawy-apple

Warszawa Wilanów

pon.-pt. 9.00-18.00
Telefon: 519-486-023
E-mail: serwis@jupiter-integration.pl
Al. Rzeczypospolitej 22/U3

02-972 Warszawa

Serwis Apple Wilanów

Warszawa Wawer

pon.-pt. 9.00-17.00
Telefon: 508-310-593
E-mail: serwis.wawer@jupiter.com.pl
ul. Żegańska 2A

04-713 Warszawa-Wawer

Serwis Apple Wawer

Toruń

pon.-pt. 9.00-18.00 sob. 10.00-14.00
Telefon: 512-538-415
E-mail: serwis.torun@jupiter.com.pl
ul. Stanisława Żółkiewskiego 5/1

87-100 Toruń

Serwis Apple Toruń

Oryginalne części Apple

Czas naprawy do 48 godzin

Bezpieczeństwo i prywatność danych

Wymiana ekranu lub baterii w 2h

Naprawy Apple w ramach gwarancji

Dostęp do Portalu Klienta

Rozwiązania dla firm

Będąc z autoryzowanym serwisem Apple specjalizujemy się w szybkich i niezawodnych naprawach Apple dla firm. Obejmuje to naprawy objęte gwarancją i poza nią oraz dedykowane plany napraw, w ramach których możemy odebrać, naprawić i odesłać naprawiony sprzęt w ramach uzgodnionych umów SLA. Niezależnie od tego, czy kupiłeś u nas, czy gdzie indziej, czy potrzebujesz naprawy wielu maszyn, naprawimy wszystko, co potrzebujesz. Zyskasz bezpośredni dostęp do akredytowanych techników Apple, z możliwością odbioru i dostaw tego samego dnia, konkurencyjnych cen oraz rozszerzonych i dostosowanych do Twoich potrzeb usług. Oferujemy również własne dwu- i trzyletnie gwarancje na wszystkie komputery Mac i iPady, a także ochronę AppleCare.

Awarie sprzętu są TRUDNE ZARÓWNO dla prywatnych użytkowników jak i firm. JUPITER to niezawodny i sprawny partner w zakresie wszelkiego rodzaju napraw produktów Apple.

Nasze zalety – rozwiązania dla firm

  • Naprawy koordynowane indywidualnie w punkcie serwisowym na al. Rzeczpospolitej 22 w Warszawie lub centralnie w centrum serwisowym

  • Specjalne warunki i rabaty

  • Zbieranie i przekazywanie informacji referencyjnych we wszystkich dokumentach

  • Priorytetyzacja napraw

  • Regularne raporty

  • Faktury zbiorowe

  • Indywidualne warunki płatności

  • Stała osoba kontaktowa